Пошуковий запит: (<.>A=Богданець-Білоскаленко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Наукові ідеї Я.Ф. Чепіги у становленні та розвитку педології в Україні [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_18
|
2. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Візія української національної школи у працях Я. Чепіги [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 28-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_1_5
|
3. |
Богданець-Білоскаленко Н. Національна самореалізація дитини в концептуальних поглядах Якова Чепіги [Електронний ресурс] / Н. Богданець-Білоскаленко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 40. - С. 215-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_40_34
|
4. |
Богданець-Білоскаленко Н. Основні принципи навчання і виховання молодших школярів у науковому доробку Я. Ф. Чепіги [Електронний ресурс] / Н. Богданець-Білоскаленко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(2). - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(2)__28
|
5. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Історіографія спадщини Я.Ф.Чепіги [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_16 Запропоновано історіографію спадщини визначного українського педагога, вченого Якова Феофановича Чепіги. Охарактеризовано його діяльність та ті статті і праці, в яких йдеться про відомого педагога, тривалий час замовчуваного в радянський період. Згадується кілька заміток прижиттєвих і значна кількість досліджень від часів незалежності нашої держави. В аспекті становлення національної школи вперше звертає увагу М. Ільченко (1995 р.) та науковець О. Сухомлинська (1996 р.). Згодом опрацьовує спадщину вченого-педагога Л. Березівська та видає у 2006 р. збірник його праць із грунтовною передмовою. Усі ці праці стали основою для подальших досліджень науково-педагогічних надбань Я. Чепіги. Кратко представлена историография наследия выдающегося украинского педагога, ученого Якова Феофановича Чепиги. Охарактеризована его деятельность и те статьи и работы, в которых говорится об известном педагоге. Указано, что длительное время замалчиваемого в советский период. Вспоминается несколько заметок прижизненных и значительное количество исследований со времен независимости нашего государства. В аспекте становления национальной школы впервые обращает внимание Н. Ильченко (1995 г.) и академик О. Сухомлинская (1996 г.). Впоследствии обрабатывает наследие ученого-педагога Л. Березовская и выдает в 2006 г. сборник его трудов с основательным предисловием. Все эти работы стали основой для дальнейших исследований научно-педагогических достижений Я. Чепиги.The author of the article briefly presents historiography of the heritage of the outstanding Ukrainian pedagogue, scientist Yakov Feofanovych Chepyha. In general terms, his activities and those articles and writings, which referto the famous teacher, who was for a long timed hushed in the Soviet period, have been characterized. A few notes in vivo and a significant amount of researches since the time of independence have been mentioned. In terms of national school formation for the first time the attention is paid to Ilchenko M. (1995), and academician Sukhomlynska O. (1996). Over time, L.Berezivska handles legacy of the scientist-pedagogue and publishes in 2006 a collection of his works with the profound foreword. All these works became the basis for the further researches of scientific and educational achievements of Ya. Chepyha.
|
6. |
Богданець-Білоскаленко Н. Теоретико-методологічні засади дослідження персоналії (на прикладі Я. Чепіги) [Електронний ресурс] / Н. Богданець-Білоскаленко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 238-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__35
|
7. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Розвиток освіти для дорослих у працях Я.Ф. Чепіги [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_5
|
8. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Теоретична і практична діяльність Я. Чепіги у галузі українського підручникотворення початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 11. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_11_25
|
9. |
Богданець-Білоскаленко Н. Образ учителя в педагогічних поглядах Якова Чепіги [Електронний ресурс] / Н. Богданець-Білоскаленко // Обрії. - 2012. - № 2. - С. 115-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2012_2_35
|
10. |
Романюк С. З. Інноваційні підходи до навчання української мови молодших школярів в англомовному середовищі [Електронний ресурс] / С. З. Романюк, Н. І. Богданець-Білоскаленко // Наука і освіта. - 2017. - № 2. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_2_22
|
11. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Формування змісту літературного читання в контексті викликів сьогодення [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_23
|
12. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Ідеї рідномовних обов’язків Івана Огієнка у практиці сучасної освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. Серія : Філологічна. - 2017. - Вип. 14. - С. 396-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/IvanOgienko_2017_14_63
|
13. |
Бровко О. Культурний ландшафт художнього тексту як вияв етнічної ідентичності: технологія вивчення [Електронний ресурс] / О. Бровко, Н. Богданець-Білоскаленко // Гірська школа Українських Карпат. - 2017. - № 17. - С. 136-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2017_17_34
|
14. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Формування літературної компетентності студентів у процесі вивчення дисципліни "Дитяча література" [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2015. - Вип. 33. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_3
|
15. |
Захарійчук М. Використання методу цілих слів у сучасній практиці навчання грамоти [Електронний ресурс] / М. Захарійчук, Н. Богданець-Білоскаленко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_1_8
|
16. |
Богданець-Білоскаленко Н. Праця, що очищає душу [Електронний ресурс] / Н. Богданець-Білоскаленко // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_5_14
|
17. |
Богданець-Білоскаленко Н. Проблема нової української школи у працях Я. Чепіги [Електронний ресурс] / Н. Богданець-Білоскаленко // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 2. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_2_7 Проаналізовано погляди Якова Феофановича Чепіги стосовно виховання дитини в новій українській школі. Визначено фактори національного виховання як цілісного процесу розвитку дитячої особистості, який чітко спрямовується на свідомість дитини, її почуття, поведінкові дії та вчинки. Розкрито сутність поняття "національне виховання". Обґрунтовано значення наукового здобутку Я. Чепіги у межах означеної проблеми.Проанализированы взгляды Якова Феофановича Чепиги относительно воспитания ребенка в новой украинской школе. Определены факторы национального воспитания как целостного процесса развития детской личности, четко направленного на сознание ребенка, его чувства, поведенческие действия и поступки. Раскрыта сущность понятия "национальное воспитание". Обосновано значение научного достижения Я.Чепиги в пределах обозначенной проблемы.The views of Jacob Feofanovich Chepiga regarding child-rearing in the new Ukrainian school. The factors of national education as a holistic development of children's personality, clearly aimed at the child's mind, his feelings, behavioral actions and deeds.
|
18. |
Богданець-Білоскаленко Н. Національно-культурний компонент змісту навчання літературного читання в школах національних меншин [Електронний ресурс] / Н. Богданець-Білоскаленко // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2018_19_26
|
19. |
Богданець-Білоскаленко Н. І. Культурні коди і мистецька комунікація діячів українського театру кінця XIX‒ початку XX століть [Електронний ресурс] / Н. І. Богданець-Білоскаленко, Л. М. Недін, І. В. Погребняк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 4. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_4_9
|
20. |
Фідкевич О. Зміст і функції багатомовної комунікативної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин [Електронний ресурс] / О. Фідкевич, Н. Богданець-Білоскаленко // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 3. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_3_8
|
| |